Upozornenie!

Vitajte na našej novej stránke! Treba sa znova registrovať . 

Získajte tým 5% zľavu!

 

1,54 palcový E-Ink displej 200x200 SPI , pre Arduino STM Raspberry PI ESP32 žltý

Neohodnotené

1,54 palcový E-Ink displej 200x200 SPI , pre Arduino STM Raspberry PI ESP32 žltý

Dostupnosť Skladom (2 ks)
Môžeme doručiť do:
31.12.2024
Možnosti doručenia
Kód: 17274
19,99 € / ks 16,66 € bez DPH
1,54 palcový E-Ink displej 200x200 SPI , pre Arduino STM Raspberry PI ESP32 žltý
Neohodnotené

Úvod
Tento produkt je zariadenie na elektronický papier, ktoré využíva technológiu zobrazovania obrazu Microencapsulated Electrophoretic Display, MED. Počiatočný prístup spočíva vo vytvorení malých guľôčok, v ktorých sú nabité farebné pigmenty suspendované v priehľadnom oleji a pohybovali by sa v závislosti od elektronického náboja. Obrazovka E-paper zobrazuje vzory odrážaním okolitého svetla, takže nevyžaduje žiadne osvetlenie pozadia. Na slnku je obrazovka z E-papiera stále dobre viditeľná so širokým pozorovacím uhlom 180 stupňov. Je to ideálna voľba pre elektronické čítanie.

Komunikačný protokol
 

SPI časovanie

Poznámka: Na rozdiel od tradičného protokolu SPI je dátová linka medzi podriadeným zariadením a nadriadeným zariadením skrytá, pretože zariadenie vyžaduje iba zobrazenie.

· CS je výber podriadeného čipu, keď je CS nízka, čip je povolený.

· DC je dátový/príkazový ovládací kolík, keď DC = 0, príkaz zápisu, keď DC = 1, zápis údajov.

· SCLK sú komunikačné hodiny SPI.

· SDIN je dátová linka z mastera do slave v SPI komunikácii.

Komunikácia SPI má časovanie prenosu dát, ktoré je kombinované pomocou CPHA a CPOL.

1. CPOL určuje úroveň sériových synchrónnych hodín v stave nečinnosti. Keď CPOL = 0, úroveň je nízka. CPOL má však malý vplyv na prenos.

2. CPHA určuje, či sa dáta zhromažďujú na prvej hodinovej hrane alebo na druhej hodinovej hrane sériových synchrónnych hodín; keď CPHL = 0, údaje sa zhromažďujú na prvej hodinovej hrane.

· K dispozícii sú 4 komunikačné režimy SPI. Bežne sa používa SPI0, v ktorom CPHL = 0, CPOL = 0.

Ako môžete vidieť na obrázku vyššie, prenos dát začína na prvej zostupnej hrane SCLK a v jednom hodinovom cykle sa prenesie 8 bitov dát. Tu sa používa SPI0 a dáta sa prenášajú po bitoch, najskôr MSB.

CS

Práca s Raspberry Pi
Vyžaduje sa inštalácia knižníc
Ak chcete pripojiť obrazovku E-paper k Raspberry Pi, mali by ste si nainštalovať niektoré potrebné knižnice, inak demo (kliknutím pre stiahnutie) nižšie nemusí fungovať správne. Ďalšie informácie o tom, ako nainštalovať knižnice Raspberry Pi, nájdete na webovej stránke: Inštalácia knižníc pre RPi.

Môžete nájsť podrobnú prezentáciu o inštaláciách knižníc cablesPi, bcm2835 a python.

Hardvérové ​​pripojenie
Tu je spojenie medzi Raspberry Pi 3B a E-paperom.

e-Paper

Raspberry Pi 3B

3.3V

3.3V

GND

GND

SDIN

MOSI

SCLK

SCLK

CS

CE0

DC

25

RST

17

BUSY

24

Ocakavane vysledky
1. Po nainštalovaní príslušných knižníc môžete skopírovať príslušné programy do vášho Raspberry Pi a potom zadať príslušný súbor.

o BCM2835: Vykonajte príkaz: make, aby ste skompilovali kód a vygenerovali súbor epd. Spustite príkaz: sudo ./epd, program sa spustí.

o WringPi: Vykonajte príkaz: make, aby ste skompilovali kód a vygenerovali súbor epd. Spustite príkaz: sudo ./epd, program sa spustí.

o Python: Vykonajte príkaz: sudo python main.py

2. Po obnovení celej obrazovky sa na obrazovke zobrazia reťazce a tvary.

3. Na obrazovke sa zobrazia obrázky a čas po čiastočnom obnovení obrazovky. To demonštruje schopnosť čiastočného osvieženia.

Práca s Arduino :

ON

e-Paper

UNO /NANO V3.0/ PRO MINI /MEGA2560

5.0V

5V

GND

GND

DIN

D11

CLK

D13

CS

D10

DC

D9

RST

D8

BUSY

D7

Ocakavane vysledky
1. Skopírujte súbory z adresára arduino/libraries demo balíka do documents/arduino/libraries, kde ich môžete špecifikovať pomocou Arduino IDE --> Súbor --> Predvoľby --> umiestnenie skicára.

2. Kliknutím na tlačidlo Upload skompilujte a nahrajte program na vašu dosku Arduino.

3. Po obnovení celej obrazovky sa na obrazovke zobrazia reťazce a tvary.

4. Na obrazovke sa zobrazia obrázky a čas po čiastočnom obnovení obrazovky. To demonštruje schopnosť čiastočného osvieženia.

Práca s vývojovou doskou STM32
Tu používame vývojovú dosku STMF103C8T6. Demo je založené na knižnici HAL.

Hardvérové pripojenie
Tu je hardvérové prepojenie medzi vývojovou doskou STMF103C8T6 a E-paperom:

Ocakavane vysledky
1. Otvorte projekt Keil (MDK-ARM/epd-demo.uvprojx)

2. Kliknite na Build pre kompiláciu projektu.

3. Kliknutím na Download stiahnete program do cieľovej dosky.

4. Po obnovení celej obrazovky sa na obrazovke zobrazia reťazce a tvary.

5. Na obrazovke sa zobrazia obrázky a čas po čiastočnom obnovení obrazovky. To demonštruje schopnosť čiastočného osvieženia.

e-Paper

 STMF103C8T6

3.3V

3V3

GND

GND

DIN

PA7

CLK

PA5

CS

PB6

DC

PC7

RST

PA9

BUSY

PA8

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.

Nevypĺňajte toto pole: